Letní pobytový tábor VÝCVIKOVÝ KEMP FBI

Letní pobytový tábor VÝCVIKOVÝ KEMP FBI

Pobytový tábor ve Skalné je určen dětem od 7 do 15 let s ubytováním v hotelu Garni Vildštejn. Celotáborová hra je připravena jako výcvik specializovaných agentů pro tajnou službu různých států. Účastníky čeká mise za řešením záhadného pádu letadla. Jakou roli v něm hrála tajemná zelená hmota nebo jak na tom všem nesl vinu pilot letadla? To už bude úkolem dětských týmů. A samozřejmě nejen to, užijeme si letní hry, koupání i odpočinek v krásné přírodě v okolí Skalné.
Pouze pro školní děti.
Přihlášení bude možné od úterý 21. 1. 2025 od 8.00 hod. prostřednictvím klientského centra.

Základní informace

  • Kód

    147004

  • Název

    Letní pobytový tábor VÝCVIKOVÝ KEMP FBI

  • Termín konání

    14.07.2025 07:00 - 18.07.2025 15:00

  • Místo konání

    Dům dětí a mládeže, Sokolov, Spartakiádní 1937

  • Hlavní vedoucí

    Bc. Jarmila Burianová

  • Věková skupina

    7-14 let

  • V ceně zahrnuto

    stravování, výlety, program, pobyt

  • Volná místa

    Přijímáme náhradníky


Účast na akci

5 590 Kč


Přihlásit online Zpět

Galerie

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.