Mikulášské besídky

Mikulášské besídky

Mikulášské besídky v DDM Sokolov už mají dlouholetou tradici. Pro děti je připraveno divadlo, hravá stanoviště s čertovskými i andělskými úkoly a nakonec i s Mikulášskou nadílkou. Akce začíná divadelním představením Divadla Z bedny KV, po představení čeká na děti v rozlehlém areálu DDM Sokolov peklo s čerty, nebe s andílky, vánoční dílnička, andělská i čertovská ulička a Mikuláš s čerty i anděly. Vstupenky jsou k zakoupení na čtyři možné časy: v 10.00, 14.30, 16.00 a 17.30 hodin vždy pro 110 návštěvníků. Děti se určitě mají na co těšit.
Prodej vstupenek bude zahájen 1. 11. 2024 od 8.00 hod. na recepci DDM Sokolov, platba pouze kartou.
Akce je finančně podpořena městem Sokolov.

Základní informace

  • Kód

    146005

  • Název

    Mikulášské besídky

  • Termín konání

    01.12.2024 10:00 - 19:00

  • Místo konání

    Dům dětí a mládeže, Sokolov, Spartakiádní 1937

  • Hlavní vedoucí

    Lucie Kottová

  • V ceně zahrnuto

    Mikulášská nadílka


Účast na akci - děti

60 Kč

Účast na akci - dospělí

120 Kč


Zpět

Galerie

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.