Podzimní prázdninové dny

Podzimní prázdninové dny

Podzimní prázdninové dny

11.09.2024

Připravujeme pro děti podzimní prázdninové dny, které se budou konat 29. a 30. 10. 2024. Přihlašování bude možné od pondělí 16. 9. 2024 od 8 hodin. Akce jsou určeny pro školní děti.

Barevný podzimní prázdninový den

Celý den proběhne zábavnou formou v Karlových Varech. Dopoledne je pro nás připraven program v Galerii Becherova vila o barvách, děti si odnesou nejen zážitky, ale i vlastnoručně vyrobenou a namíchanou barvu. Účastníci dostanou obědový balíček i s pitím. Odpoledne by na děti čekalo překvapení. Doporučuji dát dětem malé kapesné na nákupy v obchůdcích na pěší zóně.

https://www.ddmsokolov.cz/akce/746-barevny-podzimni-prazdninovy-den

Halloweenský prázdninový den

Přijďte si s námi užít podzimní prázdninový den a Halloweenský animační program. Namalujeme a vydlabeme dýně, uvaříme si dýňovou polévku, upečeme strašidelné mufiny. Nebude chybět ani dílnička s vyráběním hallowenských výrobků. 
Samozřejmě nezapomeňte doma své kostýmy.

https://www.ddmsokolov.cz/akce/745-halloweensky-prazdninovy-den 

Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.